Primary Advertiser

משנה את החיים: סדרת הסטיקים החדשה שעונה על כל הצרכים

בשיתוף מילוקה

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 14:44

מילוקה השיקה אריזה חדשה לטיפוח הפנים, שנוצרה מתוך מחשבה רבה על לקוחות המותג: "יכולה לשנות את החיים ברגע שהם על שידת האיפור". בין המוצרים: סטיק הגנה מהשמש SPF50, מסיר איפור חמאתי וסטיק לחות מועשר בחומצה היאלורונית

סדרת הסטיקים החדשה של מילוקה. יח"צ,
סדרה שהיא היברידית ומאפשרת מגוון תועלות תוך שימוש קליל ו-ON THE GO עם סדרת הסטיקים המפתיעה/יח"צ

מילוקה הוא אחד מאותם מותגים שאנחנו נהנות לראות ברשת סופר-פארם - המוצרים מעניינים וחדשניים ובעיקר נכונים לעונה ונמצאים עם היד על הדופק בכל הנוגע לטרנדים בעולם האיפור. בנוסף, המחירים נגישים, והמבחר של מוצרי האיפור רחב, עם מוצרים לפנים, לגבות, לעיניים ולשפתיים.

וכמו עם קולקציית האיפור, גם הפעם מילוקה נמצאת עם היד על הדופק ומשיקה גם סדרת טיפוח פנים באריזה שמאחוריה מחשבה על הלקוחה של המותג. מדובר בסדרה שכוללת שישה סטיקים העונים לכל הצרכים, ביניהם סטיק הגנה מהשמש SPF50, מסיר איפור חמאתי וסטיק לחות מועשר בחומצה היאלורונית.

כמו באיפור, גם בטיפוח מילוקה בוחרת להציע חדשנות מוצרית ולהציג סדרה שהיא היברידית ומאפשרת מגוון תועלות תוך שימוש קליל ו-ON THE GO עם סדרת הסטיקים המפתיעה.

"כל עולם האיפור הולך היום למקום קליל ונוח כדי להקל על המתאפר" אומר המאפר הראשי של המותג, גילי אלגבי, על המהלך ומספר שהיום ישנו מגוון גדול של מותגים שהשיקו קולקציות סטיקים. "אבל מילוקה הביאו פן קצת אחר" הוא מעיד על הקולקציה, "לקחו את כל הדברים שאנחנו צריכים לבסיס של האיפור ושמו אותם בסטיקים קטנים שאפשר להכניס לכל תיק."

הקולקציה כוללת שישה סטיקים, כולם נוצרו על מנת ליעל את שגרת הטיפוח של האישה העסוקה, שלא מוכנה לוותר על הזמן שלה אבל מצד שני, לא מתפשרת על שגרת הטיפוח שלה.

"הם בעצם יכולים לשנות לך את החיים ברגע שהם על שידת האיפור" אומר גילי, "לא צריך להניח אותם לא על מברשת ולא על ספוגית, לא צריך למהר או להתעסק בשכבות - פשוט לוקחים את הסטיק, שמים שכבה על הפנים ואפשר להמשיך בשגרת היום."

כל הסטיקים עובדים ביחד ובנפרד כך שניתן לעבוד איתם בשכבות ולהניח אחד על השני. הם מתאימים לכל הגילאים וכל סוגי העור.

MY BFF SPF: סטיק SPF50+ להגנה מפני השמש שניתן למרוח על כל אזורי הפנים והגוף.

FACE CREAM & PRIMER WITH HYALURONIC ACID: קרם פנים ופריימר עם חומצה היאלרונית.

JUST IN PRIME ZONE MATTIFYING PRIMER: פריימר בסטיק למראה מאט המסייע בצמצום נקבוביות ומעניק לעור מראה אחיד ונטול שמנוניות.

הטיפ של גילי: כשרוצים מצד אחד להגן על עור הפנים מפני השמש אבל לא רוצים לוותר על הלחות, הדרך להשתמש בשני הסטיקים היא להתחיל קודם כל עם סטיק ה - SPF על מנת להגן על העור. לאחר כמה שניות, כשה - SPF מתייבש, מניחים את סטיק הלחות ואחריו ממשיכים בשגרת האיפור הרגילה.

סדרת הסטיקים החדשה של מילוקה. יח"צ,
גם הפעם מילוקה נמצאת עם היד על הדופק ומשיקה גם סדרת טיפוח פנים באריזה שמאחוריה מחשבה על הלקוחה של המותג/יח"צ

בסטיק הפריימר, שבו נשתמש בדרך כלל לפני הנחת האיפור להכנת העור לקראת המייקאפ והפודרה, גילי מציע שימוש נוסף: לאחר הנחת האיפור אפשר לקבע אותו במראה מאט בעזרת סטיק הפריימר, מניחים מעט מהפריימר על הידיים וטופחים בעדינות מעל לאיפור, על מנת לקבל מראה מאט קליל ורענן.

COFFEE SCRUB PLEASE: סקראב ניקוי לפנים מועשר בפולי קפה ותמצית אננס. הפורמולה מועשרת בפולים בעלי פעולת פילינג וניקוי המסייעת בהענקת מראה עור אחיד ומלא חיים.

STICK TO GREEN: מסכה מחימר ירוק טבעי מועשר במינרלים במרקם מוצק, קל למריחה. מסייעת לניקוי טיהור עור שומני.

BUTTER MAKEUP REMOVER: מסיר איפור חמאתי בסטיק המסייע בהסרה מיידית של לכלוך ושאריות איפור ומעניק לעור מראה נקי, עשיר בלחות ורך כמו חמאה.

בשיתוף מילוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully